13HPE - 40-80-110 LE | váltó típusa | nettó EURO |
---|---|---|
13HPE | Technodrive TM 345 A | 21.000 € |
13HPE | Hurth ZF 25 A | 23.300 € |
13HPE | Bobtail (váltó nélkül) | 18.100 € |
Az FNM® 4 hengeres 13HPE hajómotorja az 1,3 Multijet II jellemzői szerint épül fel, amely kulcsfontosságú termék az autóiparban kis dízelmotor kategóriában. A motor közös nyomócsöves üzemanyag-befecskendező rendszert használ, amelyet egy saját fejlesztésű, kifejezetten ehhez az egységhez készült elektronikus vezérlőegység vezérel. Az eredmény egy nagy teljesítmény/hengerűrtartalom arányú egység.
20HPE - 40-100-120-150-180 lóerő | váltó típusa | nettó EURO |
---|---|---|
20HPE | Technodrive TM 485 A | 25.930 |
20HPE | Hurth ZF 45 A | 28.000 |
20HPE | Bobtail (váltó nélkül) | 22.460 |
20HPEP - 40-100-120-150-180 lóerő | kihajtás | nettó EURO |
---|---|---|
20HPEP | Mercruiser "Bravo I" | 42.110 |
20HPEP | Mercruiser "Bravo II" | 42.550 |
20HPEP | Mercruiser "Bravo III" | 43.460 |
20HPEP | Ready-to-fit to Alha One - Bravo - Volvo stern drive | 25.220 |
30HPE - 145-180-225-250 lóerő | váltó típusa | nettó EURO |
---|---|---|
30HPE | Technodrive TM 485 A | 29.600 |
30HPE | Hurth ZF 45 A | 31.170 |
30HPE | Bobtail (váltó nélkül) | 25.870 |
30HPEP - 145-180-225-250 lóerő | kihajtás | nettó EURO |
---|---|---|
30HPEP | Mercruiser "Bravo I" | 45.750 |
30HPEP | Mercruiser "Bravo II" | 46.200 |
30HPEP | Mercruiser "Bravo III" | 47.110 |
30HPEP | Ready-to-fit to Bravo and Volvo stern drive | 28.860 |
42HPE - 150-280-300-330-350 lóerő | váltó típusa | nettó EURO |
---|---|---|
42HPE | Technodrive TM 880 A | 41.510 |
42HPE | Hurth ZF 63 IV | 49.300 |
42HPE | Bobtail (váltó nélkül) | 37.280 |
42HPEP - 150-280-300-330-350 lóerő | kihajtás | nettó EURO |
---|---|---|
42HPEP | Mercruiser "Bravo I" | 56.660 |
42HPEP | Mercruiser "Bravo II" | 57.100 |
42HPEP | Mercruiser "Bravo III" | 58.000 |
42HPEP | Ready-to-fit to Bravo and Volvo stern drive | 39.770 |
Made with
HTML Code Generator